Schneider Trainee Program (per a estudiants d'Informàtica)

Schneider Electric està buscant estudiants d'Informàtica per convidar-los a formar part de l'Schneider Trainee Program, el primer i únic programa de pràctiques a Espanya que combina l'experiència d'una multinacional amb el dinamisme d'una startup.
Durant  6 mesos els i les estudiants aportant la seva creativitat i capacitat  d'iinnovació per trobar solucions a reptes clau de la indústria, amb el  suport dels seus experts. A més, els i les trainees gaudiran d'un horari flexible, remuneració mensual, workshops interactius, projectes globals i altres oportunitats que impulsaran el teu creixement professional.

Els i les estudiants que estiguin interessats, només s'han d'inscriure en una de les següents vacants: