Sessió d'acollida dels estudiants nous a l'EPSEVG

El dimarts dia 10 de setembre de 2019 es va realitzar la sessió d’acollida adreçada al nou estudiantat de la nostra Escola.

L’acte va ser presentat pel sotsdirector cap d’estudis José Antonio Román i es van presentar els diferents serveis de l’Escola dirigits als estudiants, com van ser: Servei d’Informació i Atenció a l’Estudiantat (SIAE), Serveis TIC, la Biblioteca, a més també es van tractar temes sobre el pla d’acció tutorial i la inclusió. Finalment la Delegació d’Estudiants i les associacions del Campus van exposar les seves activitats.

L'assistència va ser d’uns 200 estudiants omplint tota la Sala d’Actes, i la valoració de la jornada va ser molt positiva per part dels assistents.

Volem donar l'enhorabona a tot el personal de la nostra Escola per la feina ben feta i la seva implicació en aquest acte d'acollida a l'estudiantat de nou ingrés.