Sessió informativa de mobilitat internacional per al Curs 2021-22 adreçada a l'estudiantat de l'EPSEVG

El passat dijous dia 29 d’octubre de 2020 va tenir lloc la primera sessió informativa online sobre la mobilitat adreçada als estudiants de l’EPSEVG interessats en realitzar una estada de mobilitat internacional durant el proper Curs Acadèmic 2021-2022.

La sessió, que tenia per objectiu informar sobre procediments, destinacions i beques per estades de mobilitat, va comptar amb l’assistència online de 20 estudiants que van aprofitar l’ocasió per fer preguntes i resoldre dubtes.

El punt àlgid de la sessió van ser les presentacions que quatre estudiants van fer de la seva estada internacional en temps de la Covid-19. En un to distès i informal, van compartir amb la resta de companys la seva experiència personal i acadèmica a Oslo, Lodz, i Glasgow per on a més a més, varem poder passejar en directe gràcies a una estudianta que s’ha quedat a realitzar els estudis de Màster a la ciutat escocesa.