Sessions informatives virtuals de Màsters de l'EPSEVG: I després del grau què?

El dijous dia 14 de maig de 2020 va tenir lloc les Sessions Informatives dels Màsters de l'EPSEVG.

Com ja ve sent habitual en els darrers temps, les sessions van  tenir un format virtual sent dues reunions de tipus Meet, una per al Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (MUESAEI), a la que es va inscriure 17 estudiants i es van connectar 8 i una altra per al Màster Universitari en Estudis Avançats en Disseny-Barcelona (MBDesign), amb 13 inscrits i 5 assistents.

Els coordinadors dels Màsters, Ramón Guzmán (MUESAEI) i Enric Trullols (MBDesign) es van mostrar molt satisfets de com van anar aquestes sessions informatives dels estudis de Màster en format virtual per l'interès que van mostrar els assistents.