S'ha celebrat la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú 2018 amb participació de l'EPSEVG

Del divendres 9 al diumenge 11 de novembre es va celebrar la 25a edició de la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú.

La Fira de Novembre va ser inaugurada a  les 12.00 h. per la consellera d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Àngels Chacón, que posteriorment va visitar l’estand de l'EPSEVG. La nostra Escola formava part de la nova proposta de la plaça de la Vila on s'han posat de manifest els diferents actors econòmics de la ciutat ja sigui des de l'Estació Nàutica, Viu Comerç, la Federació d'Empresaris del Gran Penedès, Node Garraf, l'Àrea d'Empresa de l'Ajuntament, o l'Escola de Formació Aeronàutica de Vilanova i la Geltrú.

Al Parc de Baix a Mar, s'hi van aplegar les associacions de l'EPSEVG. La colla Castellera els Llunàtics i MESDI van realitzar diversos tallers amb gran èxit de públic.

També hi van ser presents els 3 equips de motor:

- L'equip E-3Team, de la moto elèctrica, que va mostrar la seva moto i va realitzar un sorteig de material de moto.

- L'equip EPSEVG Racing Team , amb la seva moto de combustió i un circuit de scalextric.

- I l'equip Vilanova Formula Team, que va assistir amb el prototip de Formula 1 i un simulador que no va parar de funcionar en tot el cap de setmana.