S'ha celebrat la Segona Jornada de Portes Obertes Virtual de l'EPSEVG amb gran èxit de participació.

El divendres dia 29 de maig de 2020 va tenir lloc la Segona Jornada de Portes Obertes (JPO) Virtual de l'EPSEVG, i tercera JPO d'aquest Curs Acadèmic 2019-20. La JPO, igual que la que es va celebrar el dia 24 d’abril, es va portar a terme a través de videoconferència per Google Meet donat el confinament motivat per l'actual estat d'alarma per la pandèmia de la COVID-19 en què vivim.

Aquesta JPO es va realitzar conjuntament amb la resta de JPO’s d’altres centres de la UPC, per tal d’aprofitar la campanya publicitària que es realitza a nivell de tota la nostra Universitat. En aquesta JPO hi va haver 81 inscrits, un nombre lleugerament superior a l’anterior JPO. D’aquests inscrits, 24 estudiants van estar interessats en més d’una titulació amb el que nombre d’assistents potencials va ser de 110. Finalment es van connectar 47 persones en directe i se’ls va enviar a la resta les presentacions gravades així que les xifres de visualització i assistència offline són superiors.

En aquesta JPO es va seguir una estructura molt semblant a les sessions presencials, amb una primera sessió Meet on s'explica el Campus, els Estudis i les Instal·lacions, amb connexions de membres de les diferents Associacions d’Estudiants de l'EPSEVG: Colla Castellera Llunàtics, EPSEVG E3-Team Moto Elèctric, Vilanova Formula Team, Epsevg Racing Team, EPSEVG Gaming, MESDI i Dronerds UPC-Vilanova.

En finalitzar aquesta primera part, van començar al mateix temps les sessions Meet amb els diferents Coordinadors i Coordinadores de les titulacions de Grau del nostre centre. Respecte a l’anterior JPO aquestes sessions van tenir totes una presentació homogenea adaptada a cada titulació, on es presentava les característiques més significatives de cada titulació: contingut docent, guies docents, recomanacions de matrícula, eines docents, TFG, pràctiques en empresa, mobilitat internacional, sortides professionals i fotografies de les instal·lacions docents de l’Escola i dels laboratoris de cada titulació. Al final de la presentació, els assistents feien les preguntes i consultes a través del propi xat de la sessió Meet.

L’Escola vol agrair l’esforç a tots els participants, organitzadors i, en especial, als coordinadors i coordinadores de les nostres titulacions de Grau el seu entusiasme i la seva implicació.