S'ha realitzat a la biblioteca, el taller: Què convé saber per fer bé un TFG?

El passat dia 29 de novembre es va realitzar una sessió informativa dirigida a estudiants de grau i de màster que han de fer el seu treball final d'estudis.

Hi van assistir 11 estudiants de diferents graus (la majoria de doble titulació) i també del Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (MUESAEI).

El taller va ser impartit pel Joan Josep Aliau i la Maria Hortènsia Álvarez i va intentar resoldre totes les qüestions, més formals i informals, que tenien els estudiants. Els dubtes van tractar majoritàriament sobre l'estructura i format de la memòria, la rúbrica d'avaluació i la defensa oral.

Es va emplaçar als participants a sol·licitar sessions a mida per resoldre necessitats puntuals com l'ús del gestor de referències bibliogràfiques de Mendeley, per exemple o organitzar sessions de preparació per a millorar l'exposició oral.

Aquestes sessions es programen periòdicament en l'inici de cada quadrimestre.