Summer Camp de la Ming Chi University of Technology (Taiwan)

S'ha obert la convocatòria per seleccionar fins a 3 estudiants de grau de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per a participar Summer Camp que organitza la Ming Chi University of Technology (MCUT) a New Taipei City, Taiwan, del 3 al 12 de juliol. La MCUT finança les despeses, excepte els bitllets d'avió.

Programa de la Summer Camp

L'estudiantat que estigui interessat en participar-hi ha d'obrir un Demana amb el tema d'ajuda "USD - Internacionals", abans del proper 22 de maig amb la següent informació:

• nom i cognoms
  • data de naixement
  • e-mail de l'estudiant
  • telèfon de contacte
  • titulació que cursa l'estudiant
  • nota mitjana de l'estudiant
  • fotocòpia escanejada del full de dades del passaport de l'estudiant
  • puntuació GPA
  • talla de samarreta : XS- S-M- L- XL
  • telèfon de contacte en cas d'emergència i  nom de la persona d'aquest contacte d'emergència i relació amb l'estudiant
  • full de cessió de dades, signat per l'estudiant, autoritzant a enviar les seves dades i documentació a MCUT.

La UPC seleccionarà 3 candidatures d'entre les sol·licituds presentades a les escoles i facultats tenint en compte la mitjana acadèmica de l'expedient entre d'altres aspectes.