Taller de robòtica per als nens de l'Escola Mediterrània

El passat 5 de desembre ens va visitar l'Escola Mediterrània de Les Roquetes - Sant Pere de Ribes.

24 nens de primer de primària van poder veure en acció els robots Pleo i altres, que ens van proporcionar des de la secció departamental d'ESAII (Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial).

Van fer el propi d'un grup de nens, jugar i fer totes les preguntes que se'ls van acudir. Els professors Marta Díaz i Cristóbal Raya, els van acompanyar i els van explicar les curiositats i el funcionament d'aquests robots.

També van tenir l'oportunitat de veure en funcionament el robot de Kuka, que tenim a la planta baixa de l'Escola. En Luis Miguel Muñoz va mostrar com el robot industrial dibuixava a una pissarra, i va respondre a les inquietuds dels petits observadors.

Estudis demostren que les vocacions es poden despertar des d'edats molt primerenques, i aquest taller, estaria inclòs en la sèrie d'iniciatives que es volen portar a terme des del nostre Campus, en aquest sentit.