Torna el Face to Face en format presencial

Els dies 4 i 5 de maig, tindrà lloc la 16a edició del Face to Face de l'EPSEVG i el termini per apuntar-se és el dia 28 de març.
Es tracta d'una iniciativa ja consolidada d'apropament de les empreses a la nostra Escola per tal de conèixer al nostre estudiantat. Per a poder participar a la marató d'entrevistes cal tenir almenys 120 ECTS en el cas dels estudis de Grau o 15 ECTS als estudis de Màster (és a dir, cal estar en situació de poder cercar pràctiques en una empresa i, per tant, de poder inscriure's a l'esdeveniment).

En el marc del Face to Face es portarà a terme el taller Prepara't per al Face to Face on UPC Alumni donarà pautes sobre com crear el CV, preparar les entrevistes personals i disposar del màxim de recursos per a presentar un bon perfil.