Torna el Face to Face, enguany en format virtual

Els dies 5 i 6 de maig, tindrà lloc el Face to Face en format virtual.
El Face to Face, any rere any esdevé l'espai de diàleg entre empresa i estudiantat amb l'objectiu de facilitar els contactes entre els futurs enginyers i enginyeres i les empreses del sector. S'ha hagut d'adaptar a la situació ocasionada per la pandèmia del Covid-19 i la tradicional marató d'entrevistes que s'ha fet durant els darrers cursos acadèmics al vestíbul de l’Escola es substituirà per entrevistes virtuals entre les empreses i els estudiants participants.
Si estàs en situació de fer pràctiques no hi pots faltar. Enguany participaran 14 empreses interessades en estudiants de totes les titulacions.
Previ a l'esdeveniment, el dia 15 d'abril de 12.30 a 14.00 hi haurà el taller impartit per UPC Alumni de preparació per al Face to Face. L'assistència és imprescindible per a poder inscriure's a fer les entrevistes. L'enllaç per inscriure's al taller és aquest.
El link d'inscripció al Face to Face es facilitarà el dia 16 d'abril a les persones que hagin realitzat el taller.