15na Edició del Fòrum d'empreses i estudiants d'Enginyeria Face to Face

Com cada any des de fa 15, el Campus de Vilanova de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) organitza el Fòrum d'empreses Face to Face. Aquest esdeveniment va dirigit als estudiants d'Enginyeria dels diferents graus i màsters que s'imparteixen, una trobada clau per a la cerca de pràctiques.

És l'esdeveniment de màxima importància que reuneix cada any un nombre notable de professionals del sector industrial i empresarial i estudiants d'Enginyeria del Campus de la UPC.

Durant els dies 5 i 6 de maig, el Fòrum d'empreses Face to Face serà per primera vegada en modalitat virtual, donades les circumstàncies actuals del Covid-19.

Prèviament i com a preparació per al Fòrum, els estudiants poden beneficiar-se del training que ofereix UPC Alumni, per millorar la seva imatge en l'entrevista així com en xarxes socials.

El Fòrum d'empreses Face to Face és el vincle d'unió entre els representants de les grans empreses del territori en cerca de nous talents i d'alumnes d'Enginyeria en pràctiques per al curs 21-22.

El Campus UPC de Vilanova, serveix d'intermediari i de suport entre el sector Indústria i els nostres alumnes d'Enginyeria.

Es té com a objectiu principal d'aquesta trobada de networking, el facilitar oportunitats professionals tant de pràctiques empresa i / o ocupació en el nostre alumnat de graus i màsters.

Gràcies a l'estreta col·laboració de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) amb les empreses participants, aquestes faciliten als nostres alumnes períodes de pràctiques.

Aquestes pràctiques en empresa són necessàries perquè aquests adquireixin nous coneixements, habilitats i destreses, a més d'aplicar l'après prèviament durant les seves classes teòriques i pràctiques. I de la mateixa manera, des de l’EPSEVG facilitem talent en les diferents empreses participants.

El Fòrum d'Empreses Face to Face és una mostra més del compromís i serietat amb la qual l’EPSEVG afronta el desafiament d'aportar coneixement i innovació en el món empresarial.

Des del Campus UPC Vilanova entenem que el mercat laboral és altament competitiu, i per tant, tots els alumnes d'Enginyeria de l’EPSEVG han d'estar capacitats i haver viscut experiències laborals reals com són les pràctiques en empreses, per a tenir diversitat d'opcions de sortides professionals.

Aquest és un tret diferenciador que ofereix el Campus UPC Vilanova als estudiants dels diferents graus i màster en Enginyeria, i que la gran majoria poden gaudir d'una experiència laboral.

La tradicional marató d'entrevistes que s'ha fet durant els últims 14 cursos acadèmics en el vestíbul de l'Escola se substituirà per entrevistes virtuals entre les empreses i els estudiants participants.

Aquest curs acadèmic comptem amb les titulacions dels Graus en Enginyeria Mecànica, Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte, Grau en Enginyeria Elèctrica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i Grau en Enginyeria Informàtica i màsters universitaris Màster Universitari en Estudis Avançats en Disseny-Barcelona (MBDesign) i Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (MUESAEI).

Per a aquesta edició comptem amb les empreses: Germans Boada S.A., Idiada, Ikosconsulting, xta.cat, KUKA Iberica, Gedia, Idneo, Prysmian, MI-GSO I PCUBED, AMES, Indra, Presspart, AKO, ATMIRA i Saint-Gobain