Tornem a la presencialitat!

El dia 13 de setembre s'ha iniciat el nou curs acadèmic. Després de dos cursos especialment difícils tornem a la presencialitat.

La planificació ha estat pensada d'acord a la instrucció relativa al pla de contingència que ja incloïa el 70% d'aforament a les aules que s'ha ratificat darrerament. (Resolució SLT/2704/2021).

En les darreres setmanes s'ha estat treballant en l'assignació d'aules per garantir l'aforament màxim permès i aconseguir el 100% de presencialitat a tots els cursos. Això ha fet variar algunes assignacions d'aules, per això es demana a l'estudiantat que revisi la darrera versió dels horaris.

Aconseguir el 100% de presencialitat en la docència era l'objectiu i s'ha aconseguit.

Es demana la màxima prudència i seguir escrupolosament totes les mesures de prevenció de la COVID (higiene de mans, mascareta i ventilació aules). Es manté l'obligatorietat de notificar un positiu de COVID a la cap de la UTG (montserrat.mestres@upc.edu).

Aquest curs també serà especial perquè celebrarem el 50è aniversari de la UPC al nostre Campus durant el mes d'octubre.