Unite! - Fira virtual per estudiants

Unite! és una aliança entre set universitats europees, que us ofereix moltes oportunitats per augmentar la vostra experiència internacional i desenvolupar encara més la vostra competència internacional en el marc dels vostres estudis..

Unite! ofereix:

• Programes de formació conjunts
  • Cursos de projectes, summer schools...
  • Hackathons i competicions
  • Cursos virtuals d'arquitectura i energia
  • Cursos de llengua i cultura
  • Tutories, pràctiques i altres suports professionals

A la fira virtual del proper 3 de novembre, podreu descobrir l'ampli ventall d'oportunitats internacionals d'estudi i col·laboració que s'oferixen a través d'Unite! També coneixereu estudiants i personal de les set universitats i als representants dels estudiants d'Unite!

La fira tindrà lloc a una plataforma interactiva, Spatial Chat, on us podreu more de sala en sala com si estiguessiu en una fira presencial. Visita expositors o juga i coneix els companys d'estudis a la cafeteria..

Podreu visitar la fira en qualsevol moment entre les 12h i les 15h.

Per participar-hi cal inscriure's a la fira abans del 1 de novembre. El dia 2 de novembre s'enviarà l'enllaç a Spatial Chat als participants.

Pots inscriure't a: https://bit.ly/3Dfi7cf

La fira està adreçada als estudiants dels set Unite! Universitats - Aalto University (Finlàndia), Grenoble INP-UGA (França), KTH (Suècia), Politecnico di Torino (Itàlia), Technische Universität Darmstadt (Alemanya), Universitat Politècnica de Catalunya (Espanya) i Universidade de Lisboa (Portugal).

Tens pregunes? Pots contactar amb Johanna Kaila a l'adreça johanna.kaila@aalto.fi.