UPC Vilanova E3 Team participa al VI Concurs Internacional MotoStudent Electric

Entre el 15 i el 18 de juliol els estudiants de l'equip UPC Vilanova E3 Team van participar al VI Concurs Internacional MotoStudent Electric que es va portar a terme al circuit de Motorland Aragón.
Al Concurs Internacional MotoStudent hi participen equips d’estudiants d'universitats de tot el món. L’objectiu dels estudiants és aplicar els coneixements adquirits durant els seus estudis universitaris en un projecte industrial real, mitjançant el disseny, desenvolupament i fabricació d’un prototip de moto de competició real, que és avaluat i provat al circuit de Motorland Aragón. MotoStudent representa un desafiament pels estudiants, que han de demostrar la seva creativitat i innovació i aplicar les seves habilitats d’enginyeria davant altres equips i durant un període de 2 anys.
L’equip UPC Vilanova E3 Team, format per estudiants de les diferents titulacions que s'imparteixen al campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú, van construir una moto que va passar totes les acreditacions i proves exigides per l’organització, que inclouen proves mecàniques, elèctriques i de seguretat. Aquest any s’ha inclòs una prova de funcionament de la moto després d’estar sotmesa a una pluja amb aigua. Finalment un pilot professional dona el vist i plau perquè la moto pugui passar a rodar al circuit de Motorland.
Des de la direcció de l’Escola volem felicitar als estudiants de l’equip UPC Vilanova E3 Team i al seu tutor, Balduí Blanqué, pel treball en equip, l’organització, la disciplina, constància, il·lusió i motivació dedicades a aquest projecte. Pensem que pels estudiants serà una experiència que mai oblidaran. També volem agrair als professors Juanjo Aliau, pel seu suport en la part mecànica i de disseny, i Hernán González i Òscar de Sousa, per la seva implicació en la fabricació de peces al laboratori de mecanitzat pels equips