Videocomunicat de la Vicerectora Núria Garrido del 05-05-2020 a l'estudiantat de la UPC

El 5 de maig de 2020, la vicerectora de Docència i Estudiantat de la UPC, Núria Garrido, va fer un videcomunicat adreçat a l'estudiantat de la UPC pel canal de YouTube de la Universitat.

En el videocomunicat, la vicerectora recorda algunes de les informacions i recursos d'interès que s'han posat a l'abast de l'estudiantat de la UPC en temps de confinament, entre d'altres, l'App UPC Estudiants, el suport TIC, el suport psicològic o les informacions sobre diferents beques i ajuts.

També anima els estudiants a connectar-se amb la Biblioteca i el Servei d'Esports i demana que la contactin en cas de que creguin que els pot oferir ajut.