Videocomunicat del Rector de la UPC del 07-05-2020: Quatre grans eixos per aquesta nova etapa

El 7 de maig de 2020, el Rector de la UPC, Francesc Torres, va fer un nou videcomunicat a la comunitat universitària davant la situació d'emergència sanitària per la COVID-19, que es pot visualitzar al canal de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) a YouTube.

Al videocomunicat es parla que des de fa unes setmanes, s’està treballant en "un pla de desconfinament" esglaonat que s’ha anat actualitzant per atendre, en la mesura del possible, les aportacions dels diferents col·lectius de la UPC. Això ha d’ajudar a reprendre l’activitat presencial de forma progressiva i segura.

Des del Consell de Direcció de la UPC es plantegen aquesta nova etapa sota quatre grans eixos:
1. Tenir cura de la comunitat UPC, establint les mesures necessàries per a la prevenció de riscos.
2. Atendre incidències específiques, preparar el final de curs i, molt especialment, planificar el curs vinent preveient els escenaris més plausibles.
3. Recuperar l’activitat presencial de recerca i transferència sota les mesures que estableix el pla de desconfinament.
4. Contribuir, com a universitat tecnològica de referència, a un estat de benestar més robust, de mirar al futur i de transmetre confiança a la societat.

Enllaç al vídeo en la seva versió en català.