Videocomunicat del Rector de la UPC del dia 07-09-2020 dirigit a l'estudiantat

El Rector de la UPC, Francesc Torres, ha fer un nou videocomunicat el dia 7 de setembre de 2020, en aquest cas dirigit a l’estudiantat, on informa de les mesures de seguretat implantades a la Universitat per iniciar el nou Curs Acadèmic 2020-21.

Com a coses més remarcables del videocomunicat del Rector, destaquem les següents:

1. A la UPC es continuarà prioritzant la presencialitat, principalment per als estudiants de fase inicial, així com a les pràctiques, tallers i laboratoris.
  2. Serà obligatòria la utilització de mascaretes en tota activitat que es faci a la Universitat. S’estan repartint a tota la comunitat UPC mascaretes, que els estudiants podran recollir a la biblioteca del seu campus.
  3. S’estan adaptant els espais comuns extremant-ne les mesures d’higiene i ventilació, així com els aularis per adequar-los millor a les diferents modalitats de docència.
  4. S’instarà a l’estudiantat UPC a fer una declaració responsable, en la qual s’especificaran les mesures a seguir, especialment davant la detecció d’un possible brot en les activitats en què un determinat estudiant hagi estat implicat presencialment.
  5. Es demanarà a l’estudiantat que eviti aglomeracions, que romangui als espais comuns i que accedeixi a les aules de manera esglaonada, i que respecti sempre les indicacions del professorat.

Enllaç al vídeo en català i subtítols en anglès.
Enllaç al vídeo en castellà i subtítols en anglès.

Nota: Les fotografies d’aquesta notícia s’han obtingut en base a captures de pantalla de la reproducció del propi videocomunicat.