Vilanova Formula Team anuncia la col·laboració amb Mouser Electronics

Vilanova Formula Team formarà part del programa de vendes educatives de Mouser Electronics, beneficiant-nos d´un patrocini que els donarà accés a moltes de les peces necessàries per construir el NOVA 7; el prototip de cotxe amb què competiran a Formula Student Spain al setembre de 2022.
Mouser Electronics reconeix la importància i el valor d'ajudar els estudiants en els projectes d'enginyeria. Es tracta d'un distribuïdor autoritzat global de semiconductors i components electrònics per a més de 1.200 de fabricants líders a la indústria. S'especialitzen en la introducció ràpida dels productes i les tecnologies més innovadors dirigits als enginyers compradors.
Agraïm el suport de Mouser Electronics per a aquesta temporada, i esperem continuar amb aquesta col·laboració per a futurs projectes!