Virtual International Summer University de la TU Darmstadt

Curs d'estiu online, organitzat per la TU Darmstadt (TUDa, universitat que pertany a la universitat europea Unite!, projecte en que participa la UPC).

Dates de l'escola d'estiu

A partir del 17 de maig i fins al 30 juliol 2021

Adreçat a

Estudiants de qualsevol nivell d'estudis (grau, màster o doctorat).

Termini de presentació de sol·licituds

30 d'abril de 2021

Preu

El  preu de la summer school és de 1.200euros, però els estudiants UPC que estiguin nominats pel Gabinet de Relacions Internacionals de la UPC obtindran un descompte i el preu aleshores serà de 300euros.

Presentació de sol·licituds

Enviar abans del 30 d'abril un e-mail a:  amb còpia a :  i amb títol "TUDa-VISU". En l'e-mail, cal indicar breument en anglès que es sol·licita participar en la TUDa Virtual International Summer University, i cal incloure la següent documentació:
  • el teu CV en anglès
  • còpia de la teva matrícula UPC actual (extret de l'e-secretaria)
  • còpia del teu expedient acadèmic UPC amb la teva nota mitjana (extret de l'e-secretaria)
(Nota: sense enviar còpia a  els estudiants UPC no poden ser nominats a la TUDarmstadt i no podrien obtenir el descompte en cas de ser seleccionats per TUDarmstadt.)
Posteriorment, a partir del 3 de maig, els estudiants seleccionats per la TUDa rebran un e-mail amb instruccions, indicant-los el procediment per a l'inscripció i pagament de la summer university TUDa-VISU.

www.tu-darmstadt.de