Visita a l'EPSEVG de la directora i els caps dels departaments de tecnologia de l'Institut Andreu Nin del Vendrell

El passat divendres 5 de juliol, ens van visitar la directora i els responsables dels cicles tecnològics de l'Institut Andreu Nin, situat al Vendrell.

En aquest institut es cursen cicles formatius de "electricitat i electrònica" (EE), "fabricació mecànica" (FM) i "transport i manteniment de vehicles" (TMV).
Estem treballant en la signatura d'un conveni de col·laboració entre l'Institut Andreu Nin i la EPSEVG per unir sinèrgies i complementar-nos. Bàsicament la universitat els recolzarà amb tastets, monogràfics d'algun tema tecnològic o científic que necessitin ampliar, tutoria de treballs de recerca de batxillerat, etc. i l'institut Andreu Nin ofereix els seus tallers i estudiants en pràctiques pel suport als projectes de motor del Campus de Vilanova.