INFORMACIÓ ESPECÍFICA DEL PROCÉS DE MATRÍCULA A L'EPSEVG

Normatives acadèmiques 2017/18

Estudiants admesos per preinscripció al curs 2017/2018-2

Guia de matrícula per a estudiants de nou ingrés

1. On es farà la matrícula?

Els estudiants admesos per preinscripció han de fer la matrícula al SIAE (Servei d'Informació i Atenció a l'Estudiant) situat a la planta baixa del edifici principal de l'Escola.

2. Informació per a la matrícula.

En els següents enllaços pots consultar informació per preparar la teva matrícula.

3. Documentació

Per saber la documentació que has de portar, les modalitats de pagament,les deduccions i beques visita la pàgina de Què has de saber abans de matricular-te.

Si has de convalidar un CFGS consulta:

Si has realitzat altres estudis universitaris i vols reconèixer assignatures consulta la documentació que has de portar a l'apartat 4 de la NAGRAMA.

4. Procés de matrícula a l'EPSEVG

5. Després de la matrícula

6. Inici de classes.

• Dia 13 de febrer de 2018.
Estudiants del centre

La matrícula dels estudiants que ja han estat matriculats al centre s'ha de fer a través de l' e-Secretaria.

1. Prepara la teva matrícula

2. Abans de la matrícula

• Consulta els tràmits relacionats amb la matrícula (afegir i treure assignatures del potencial de matrícula, autorització de matrícula, ordre SEPA per pagaments domiciliats/fraccionats ...)

3. Matrícula

Has de fer la matrícula a través de la eSecretaria a partir del dia i hora assignat i fins el dia 16  de febrer. Si et matricules de TFG el termini finalitza el 5 de març de 2018. Si tens qualsevol problema contacta amb el SIAE

4. Després de la matrícula

5. Inici de classes.

• Dia 13 de febrer de 2018.