Curs actual > curs-actual > Matrícula

Campanya 0,7% SI UPC

INFORMACIÓ ESPECÍFICA DEL PROCÉS DE MATRÍCULA A L'EPSEVG

Estudiants admesos per preinscripció al curs 2017/2018-1

Guia de matrícula per a estudiants de nou ingrés

1. On es farà la matrícula?

Els estudiants admesos per preinscripció han de fer la matrícula al SIAE (Servei d'Informació i Atenció a l'Estudiant) situat a la planta baixa del edifici principal de l'Escola.

2. Informació per a la matrícula.

En els següents enllaços pots consultar informació per preparar la teva matrícula.

3. Documentació

Per saber la documentació que has de portar, les modalitats de pagament,les deduccions i beques visita la pàgina de Què has de saber abans de matricular-te.

Si has de convalidar un CFGS consulta:

Si has realitzat altres estudis universitaris i vols reconèixer assignatures consulta la documentació que has de portar a l'apartat 4 de la NAGRAMA.

4. Procés de matrícula a l'EPSEVG

5. Després de la matrícula

6. Sessions d'acollida:

• Dia 14 de setembre a les 12:30h a la Sala d'actes
  • Dia 18 de juliol a les 12h a la Sala d'actes

7. Curs d'anivellament de Matemàtiques i Física

• Els dies 20 i 27 de juliol a les 9:30h a la Sala d'actes es farà una presentació del Curs d'Anivellament de Matemàtiques i Física dirigit a estudiants de nou ingrés que necessiten millorar la seva formació prèvia en aquestes matèries.
  • El curs s'impartirà de l'1 al 8 de setembre de 2017 en torns de matí i tarda.
  • Si no pots venir a la Sessió de Presentació i tens dubtes al respecte contacta amb Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

8. Inici de classes.

• Dia 12 de setembre de 2017.
Estudiants del centre

La matrícula dels estudiants que ja han estat matriculats al centre s'ha de fer a través de l' e-Secretaria.

1. Prepara la teva matrícula

2. Matrícula

Has de fer la matrícula a través de la eSecretaria a partir del dia i hora assignat i fins el dia 28  de juliol. Si et matricules de TFG el termini finalitza el 2 d'octubre de 2017. Si tens qualsevol problema pots trucar al SIAE, tel.  93 896 77 07 els dies laborables de 9:30 h a 13:30 h.

3. Després de la matrícula

4. Inici de classes.

• Dia 12 de setembre de 2017.