Destacats EPSEVG > DesEstudiants > Jornada de Portes Obertes 2017

Jornada de Portes Obertes 2017

Comença a preparar-te pel futur!

22 de juny de 2017 a les 10.00 h.

Us convidem a participar a les Jornades de Portes Obertes que hem organitzat en el campus de la UPC de Vilanova i la Geltrú dijous 22 de juny a les 10.00 h. Es tracta d’unes jornades dissenyades per a donar a conèixer els estudis, les sortides professionals i els serveis universitaris que oferim als nostres estudiants. El cap d’estudis i professorat són els encarregats de presentar els nostres Graus d’àmbit industrial i TIC.

Una vegada més, donarem a conèixer als visitants, els estudis que impartim, les possibilitats que dóna estudiar a l’EPSEVG, les sortides professionals, les associacions del nostre Campus  i bona part de les instal·lacions.

En el marc d’aquesta JPO, es farà l’acte de reconeixement als alumnes que millors puntuacions han obtingut a l’edició de les proves Cangur 2017 de la comarca del Garraf.

1. Nom i cognoms(*)
    Si us plau, introdueixi un nom vàlid. Sense accents.
  2. Nom del Centre(*)
    Entrada no válida
  3. Nº Estudiants / Persones que assistiran(*)
  4. Email(*)
    Si us plau, introdueixi un correu vàlid.
  5. Telèfon(*)
    Si us plau, introdueixi un telèfon vàlid.
  6. Població(*)
  7. Data de la jornada
    Si us plau, seleccioni una data
  8. Comentari
    Entrada no válida
  9. Introdueix els caràcters de la imatge
    Introdueix els caràcters de la imatge
  10. Política de dades(*)
    Invalid Input

Poden inscriure’s estudiants, amics o famílies a títol individual o bé  poden fer-ho professors per a un grup de classe. En l’ànim orientar als estudiants en la tria dels seus estudis, els Centres poden demanar una visita i vindrem a presentar-vos els nostres estudis.

[Cartell PDF]

Al Campus de Vilanova també es poden cursar:
Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (MUESAEI)
Màster Barcelona de Disseny (MBDesign)