Destacats EPSEVG > DesEstudiants > Celebració del II Fòrum Universitat, Disseny i Empresa (UDE) a la ciutat de Vilanova i la Geltrú, organitzat per l'EPSEVG

Del 19 al 21 d’abril del present any, se celebra a l’Escola Politècnica Superior de Inginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), el II Fòrum Universitat, Disseny i Empresa (UDE).

Després del I Fòrum Universitat Disseny i Empresa (UDE), dut a terme conjuntament per Tecnun (Universitat de Navarra) i EIDE (Associació de dissenyadors del País Basc), es va apostar per donar continuïtat a aquest esdeveniment i que el següent fòrum es realitzés en la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), concretament a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), on com tots sabeu s'imparteixen, el Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte i el Màster Universitari en Estudis Avançats en Disseny-Barcelona (MBDesign).

El II Fòrum Universitat Disseny i Empresa  està esdevenint un espai d'intercanvi entre estudiants, empreses, i universitats de diferents procedències. Al primer dia van assistir més d'una seixantena d'estudiants, a més de docents i empreses. El Worshop d'Enric Pericas de l'empresa Escofet, va ser un èxit de participació.

Durant el dia 20, tindran lloc diverses conferències i taules rodones on participaran empreses i universitats, a les que poden assistir tots els membres de la comunitat EPSEVG.