Manel Bertomeu. Disseny i Packaging

10 Gener 2013

Manel Bertomeu és en primer lloc Enginyer Industrial de l’escola de Barcelona. Ha treballat com a enginyer de processos i aconduïment a Danone, com a líder de nombrosos projectes internacionals a Henkel Iberica, i entre 2005 i 2012 ha estat el Director General de Bobst Group a la Península Ibèrica.

En Manel Bertomeu és una de les persones clau del sector del Packaging a Catalunya. Ha impulsat la creació del Barcelona Institute of Packaging (BIP), un projecte del IQS i de Leitat, que neix com a proposta de dinamització de la formació, la investigació i la transferència de tecnologia en l’àmbit del Packaging, donant suport a tota la cadena de valor i al conjunt d’empreses que hi treballen, per tal que mantinguin la seva competitivitat al món.

Manel Bartomeu és el director executiu del BIP i director acadèmic del màster en Packaging Engineering a l’IQS.

www.barcelonapackaging.org

14. desembre 2012 by JM Monguet