bdic domotis cicatSi estàs interessat en desenvolupar un projecte en recerca en disseny vinculat a l’empresa, BCD Barcelona Centre de Disseny, a través de la plataforma BDIC Barcelona Design Innotation Cluster, et convida el proper dimarts 22 d’octubre a participar en un programa que promou la col·laboració entre les empreses dels clústers d’il·luminació i domòtica de Catalunya i investigadors mitjançant l’impuls de projectes d’innovació i recerca en disseny guiada per la demanda empresarial.

Amb la col·laboració dels clusters de domótica  domotys i d’il·luminació  cycat

La capacitat per a crear i explotar nou coneixement ha esdevingut, en l’actual context globalitzat, un factor clau del progrés social i econòmic. La recerca en disseny que dóna resposta a la demanda d’innovació del món empresarial és un element clau que pot contribuir a fer més competitives les empreses catalanes.

La sessió del proper dimarts 22 d’octubre orientada a professionals amb interés en desenvolupar recerca en disseny guiada per una demanda d’innovació, serà el tret de sortida d’un programa impulsat pel BDIC Barcelona Design Innovation Cluster que vol connectar investigadors en disseny amb les empreses dels clústers de domòtica i il·luminació de Catalunya amb l’objectiu d’impulsar projectes comuns entorn a aquesta disciplina.

Durant la jornada es presentarà el Model de Recerca en Disseny alineat amb el sistema productiu català i el calendari del programa. Així mateix, els clústers Domotys (domòtica) i Cicat (il·luminació) presentaran els seus reptes transversals als investigadors presents. En acabar la jornada, es demanarà als investigadors que omplin una fitxa amb les seves línies o preferències d’investigació.

El programa compta amb el suport del Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme a través de la seva línia de suport a Agrupacions Empresarials Innovadores i amb cofinançament del Feder, Fons Europeu de Desenvolupament Empresarial.

A qui es dirigeix?

Si ets doctorand, estàs cursant un màster i tens intenció en fer una tesi doctoral, ets professional i tens interès en fer un projecte de recerca en disseny, o ets responsable d’una línia o grup de recerca a una escola de disseny o universitat, inscriu-te a la sessió (mireu apartat d’accés).

________________________________________________________________________________________________________

Sessió “Connecta la teva recerca a una demanda d’innovació empresarial dels sectors de la il·luminació i la domòtica”

Data: dimarts 22 d’octubre de 2013

Hora: de 09.30 a 10.45 h