Noticies SIAE

Xerrades de Promoció d'Estades Internacionals

Les sessions informatives als estudiants sobre la mobilitat al curs 2018-2019 estan previstes per aquestes dates:

Curs de metodologia BIM al CETIVG

Durant el mes de gener, a la seu del Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Vilanova i la Geltrú (CETIVG), s’impartirà un curs sobre metodologia BIM.

Calendari d'actes integrats de l'EPSEVG del Setembre- Desembre 2017 - Versió 2

Es presenta la versió 2 del Calendari d'Actes Integrats de l'EPSEVG del Setembre-Desembre 2017.

Beca Saló de l'Ensenyament

Oberta la convocàtoria per demanar la beca d'aprenentatge pel Saló de l'Ensenanyent que es realitzarà del 14 al 18 de Març.

Seminari sobre sensors aplicats a l'automatització Pepperl-Fuchs, S.A.

Dijous 30 de Novembre

Seminari sobre Manteniment de Motors Elèctrics

Divendres 24 de novembre de 2017

Aquest divendres, de 15.00 h. a 17.00 h. l'empresa Test Motors impartirà un seminari sobre Manteniment de Motors Elèctrics a l'aula AA201.

La participaió és oberta, trobareu el programa a l'enllaç.

Xerrada sobre mobilitat dels estudiants/ estudiantes de l'EPSEVG

16 de novembre a les 12.30 h., aula AA10

XI edició de les Beques Fundació Universia per a universitaris amb discapacitat

14 de setembre de 2017

Concurs de cartells per a la Setmana de la Ciència

S'obre la convocatòria per seleccionar el cartell representatiu de la 22a edició de la Setmana de la Ciència.

L'FME convoca dues beques per secretaria per Relacions Internacionals.

L'FME convoca dues beques per secretaria per Relacions Internacionals

Summer school “Inclusive communities. Urban Product Design for the Future” IFE Lodz University of Technology, September 2017

The International Faculty of Engineering, Lodz University of Technology has a pleasure to invite our students to participate in the summer school “Inclusive communities.

Pàgina 1 de 12